Kontan-Xplorasi Xpresi

By: org kontan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 6-Mar-2007 02:28 Email | Share | | Bookmark
Waiting

Sori ar dh lama tak hapdet. Tade gmbar nk letak.Ada, tapi aku telah melakukan seswatu pada kamera aku itu lantas ia seperti ngok ngek sementara.

While waiting for the next entry, tgk la ni dulu.



Friday, 16-Feb-2007 10:08 Email | Share | | Bookmark
Nk shoot jemaah kt sini? Yok!

Ini Kak Sal.Itu pokok.Kak Sal dan pokok itu ada di pejabat ini



Friday, 9-Feb-2007 04:01 Email | Share | | Bookmark
B&W

Ekceli, dah terlalu ramai sgt yang upload gmbar B&W. Tapi aku nak post jugak tak kira muargh ha ha haa








Monday, 5-Feb-2007 05:27 Email | Share | | Bookmark
Main2 ngan speedlight





*unedited*
jadi ke tak? sila tunjuk ajar. adik aku pegang speedlight dan di tala kan pada anak buah aku, rafique zakwan dengan kiraan 1 2 3 ahahaha bodo nyer uhuhu


Monday, 5-Feb-2007 05:27 Email | Share | | Bookmark
Kamal + Norhuda

030207-Kawan ikut Didiz (fotokahwin) ngan Suhaimi (archiprez). Kira pendatang tanpa izin pun bley ar gak. Tapi mcm tahaper2 jerk kan? Thx korang





More, here:-

http://www.flickr.com/photos/78681081@N00/sets/72157594518354898/show/


[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net